آدرس شرکت

شیراز، عفیف آباد

07136293812

شنبه تا پنجشنبه 8 الی 15

واردات ماشــیــن آلات

صنایع مختلف نیاز همیشگی به حضور ماشین آلات دارند . در واقع به دلیل دقت بالا، سرعت، و کارآیی بالا، در بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌ها در تولید و فرآوری محصولات نقش حیاتی در صنعت و تولید امروزی دارند.
روزانه پروژه های معدنی و راهسازی زیادی در حال انجام است که وابستگی و ارتباط مستقیمی با ماشین آلات را ایجاد می‌کنند.
با توجه به نوع پروژه و نیاز آن انواع مختلفی از ماشین آلات را می‌توان استفاده کرد از جمله: بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر و…
همچنین نیاز به انواع ادوات کشاورزی و ماشین های سنگین در بخش کشاورزی و ناوگان حمل و نقل نیز احساس می‌شود که مستلزم واردات سالیانه انواع کامیون، کشنده، تراکتور، کامباین و… می‌باشد.
برندهای بسیار زیادی در این زمینه فعال هستند که با توجه به نیاز و کیفیت آنها، درصد تقاضا و قوانین کشوری ابلاغ شده در ایران می‌توان مدلهای مختلفی از آنها را وارد کشور کرد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

واردات ماشین آلات

مــراحـل واردات ماشــیــن آلات

مرحله اول : دریافت سفارش از مشتری

شخص خریدار اطلاعات دستگاه مورد نظر به همراه مشخصات فنی را به ما اعلام می‌کند.

مرحله دوم :ارائه اطلاعات فنی و مشخصات و تصاویر ماشین آلات به صورت کاتالوگ به مشتری

 بعد از جستجو و یافتن تعدادی دستگاه مطابق سفارش و اطلاعات دریافتی از مشتری، کاتالوگ شامل کلیه اطلاعات فنی و عکس از بخش های مختلف ماشین برای مشتری ارسال می‌گردد تا بتواند بخش های مختلف ماشین را از نزدیک ببیند و بررسی کند.

مرحله سوم : ارائه پروفرما و انعقاد قرارداد با خریدار

بعد از مشخص شدن دستگاه انتخابی پروفرما در اختیار خریدار قرار گرفته و ضمن مذاکره، قرارداد انعقاد می‌گردد.

مرحله چهارم : دریافت گواهی بازرسی از شرکت سازنده

دستگاه مورد بازرسی و بررسی یکی از کارشناسان شرکت سازنده قرار می‌گیرد و پس از تایید، گواهی بازرسی با مهر و امضای شرکت سازنده به خریدار ارائه می‌شود.

مرحله پنجم : انجام فرآیندهای مالی طبق قرارداد

هزینه ها و امور مالی طبق قرارداد پرداخت می گردد.

مرحله ششم : مراحل حمل کالا و ترخیص از گمرک و تحویل به مشتری

دستگاه خریداری شده از مبدا حمل می‌شود و پس از رسیدن دستگاه به گمرک فرایند ترخیص و تشریفات گمرکی آن انجام شده و در نهایت در محل اعلام شده در قرارداد به خریدار تحویل می‌گردد.

محبوب ترین برندهای ماشین آلات در ایران

ماشین آلات راهسازی و معدنی: از برندهای مشهوری نظیر کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، ولوو، دوسان، هیتاچی، زوم لاین و …
اداوات کشاورزی : از برندهای کاربردی مثل جان دیرر، جی سی بی، دانگ فنگ و….
کشنده ها و کامیون : از برندهایی نظیر بنز، داف، اسکانیا، رنو و…
اتوبوس: برندهای مشهور و پر استفاده از جمله اسکانیا، ولوو، یوتونگ و بنز و…

چـــرا شـرکـت بـازرگـانـی آریـــامَـــس؟

حمل سریع

حمل سریع

به دلیل داشتن دفاتر متعدد در تهران و بنادر مهم تجاری و کشور‌های حوزه خلیج فارس، تیم شرکت بازرگانی آریامَس پروسه حمل‌و‌نقل را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد.

پایداری در تعهد

پایداری در تعهد

از بزرگترین اهداف شرکت بازرگانی آریامَس، جلب رضایت مشتریان و ایجاد امنیت در تجارت است. در طی ۱۸ سال فعالیت در زمینه بازرگانی، تیم متخصص ما توانسته‌اند با پایبندی به تمام تعهدات خود، ضمن جلب رضایت مشتریان پاسدار سرمایه و اعتبار آنها باشن.

خدمات کامل

تمامی مراحل صادرات با جزئیات و دقت کامل در گروه شرکت بازرگانی آریامَس بررسی و انجام می‌شود. هدف شرکت بازرگانی آریامَس این است که با در‌نظر گرفتن شرایط برد-برد، بهترین قرارداد خرید را برای طرفین قرارداد منعقد کند.

یکی از خدمات شرکت بازرگانی آریامَس سرویس درب به درب یا Door to Door است که می‌توان از این سرویس حمل‌و‌نقل بنا به درخواست مشتری استفاده کرد.

سـوالـات مـتـداول واردات ماشــیــن آلات

چه مدارکی برای واردات ماشین‌آلات لازم است؟

برای واردات ماشین‌آلات معمولاً نیاز به مدارکی مانند فاکتور فروش، گواهی اصالت کالا، مدارک حمل و نقل بین‌المللی، گواهی مبدأ کالا، مجوزهای وارداتی مورد نیاز و مدارک مالیاتی و گمرکی می‌باشد.

چگونه می‌توانم هزینه‌های واردات ماشین‌آلات را محاسبه کنم؟

برای محاسبه هزینه‌های واردات ماشین‌آلات، شما باید قیمت ماشین، تعرفه‌های وارداتی و مالیات‌ها، هزینه حمل و نقل، هزینه‌های گمرکی و ترخیص، و هزینه‌های مربوط به نصب و تنظیمات را در نظر بگیرید.

چه تحریمات و محدودیت‌هایی برای واردات ماشین‌آلات وجود دارد؟

محدودیت‌ها برای واردات ماشین‌آلات ممکن است شامل محدودیت‌های قوانین داخلی و تجاری کشور مقصد، تحریم های بین‌المللی، محدودیت‌های صنعتی، و مقررات فنی و ایمنی باشند که باید قبل از واردات مورد بررسی قرار گیرند.

آیا ماشین‌آلات مورد نظرم باید استانداردهای خاصی را رعایت کنند تا بتوانند وارد شوند؟

بله، بسیاری از کشورها استانداردهای خاصی را برای واردات ماشین‌آلات مشخص کرده‌اند که باید رعایت شود. این استانداردها ممکن است شامل استانداردهای ایمنی، کیفیت، محیط زیست، و سایر استانداردهای فنی باشند. برای مثال، در بسیاری از کشورها ماشین‌آلات باید گواهی‌نامه‌هایی مانند CE در اتحادیه اروپا، UL در ایالات متحده یا ISO در سراسر جهان داشته باشند تا بتوانند واردات شوند.

درخـــواســـت مـــشـــاوره

اگر فکر می‌کنید در هر یک از موارد گفته شده به مشاوره تخصصی بازرگانی نیاز دارید، اطلاعات خود را در فرم روبرو وارد کنید. کافیست سؤال، حیطه فعالیت و مشخصات خود را در فرم مشاوره نوشته تا متخصصین شرکت بازرگانی آریامَس با شما تماس برقرار کنند.

مشاوره
به این صفحه امتیاز دهید